فان کده
فان کده

فان کده

بنده خدا فقط سلام کرد (شعر طنز)

بنده خدا فقط سلام کرد (شعر طنز)

دختری از کوچه باغی می گذشت
یک پسر در راه ناگه سبز گشت

در پی اش افتاد و گفتا او سلام
بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام

دختر اما ناگهان و بی درنگ
سوی او برگشت مانند پلنگ

گفت با او بچه پروی خفن
می دهی زحمت به بانویی چو من؟

من که نامم هست آزیتای صدر
من که زیبایم مثال ماه بدر

من که در نبش خیابان بهار
می کنم در شرکت رایانه کار

دختری چون من که خیلی خانمه
بیست و شش ساله، مجرد، دیپلمه

دختری که خانه اش در شهرک است
کوی پنجم، نبش کوچه، نمره شصت

در چه مورد با تو گردد هم کلام
با تو من حرفی ندارم والسلام!

نظرات 1 + ارسال نظر
سال نو مبارک چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 21:21 http://x.co/434eP

بر آمـــد باد صبــــح و بــوی نـــــــــوروز
بـــه کـام دوســــــتان و بـخــت پـیــروز
مبـارک بادت این ســـال و همه ســـال
همــــایــون بادت ایــن روز و همــه روز
[قلب]
[قلب]
خیلی خوشحالم به وبلاگتون سر زدم و از مطالبتون حتما استفاده خواهم کرد.

ازتون دعوت میکنید به سایت مرجع طراحان کارت پستال و عکس نوشته تشریف بیاورید
با کارت پستال های تبریک عید نوروز و مدل های تزئین سفره هفت سین بروز هسـتیم
تشـریف بیــاورید و اگر پســند کردید ســـایت رو لینــک کنید و به خبر بدید و نظر بگذارید
.
.
لطـــــــــــــــــــــــــفا با نام کارت پستال و عکس مارو لینک کنید.
..
..
برای لینک کردن بعد از وارد شدن به سایت آدرس اصلی رو میبینید که اونو لینک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد