فان کده
فان کده

فان کده

پـَـــ نــه پـَـــ

تصادف کردم، طرف شاگرد از جلو تا عقب کلا مرخص شده. عکسشو به دوستم نشون دادم. میپرسه:

تصادف کردی؟ پـَـــ نــه پـَـــ دادم صافکاری اینجوریش کرده که راحت تر بتونم بپیچم تو کوچه
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

با دوستم طبقه سوم بودیم میپرسه آدم از اینجا بیوفته زمین، میمیره؟ پـَـــ نــه پـَـــ بیوفته زمین هوا

میره، نمی دونی تا کجا میره …
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
زنگ زدم ١١٠ میگم دزد اومده خونمون؟ میگه چیزى برده؟  میگم پ نه پ الان نشسته تو پذیرایى منم

دارم چایى دم میکنم. زنگ زدم شما هم تشریف بیارین دور هم باشیم

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟ پـَـــ نــه پـَـــ یه مشکل درون خانوادگیه،

خودمون حلش میکنیم

 
بقیه در ادامه مطلب .... 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

رفتم قصابی میگم جیگر دارین؟ میگه جیگر گوسفند؟ پـَـــ نــه پـَـــ جیگر خودتووووووووووو با اون سیبیلای

نازتتتت !!!

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

رفتم بچه خواهرمو از مهد کودک بیارم، مربیه میگه: میبریدش؟ پ نه پ همین جا میخورمش

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

صدای خرپفش بیچارمون کرده! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر و صدام اذیتت می‌کنه ؟

 پـَـــ نــه پـَـــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج

 که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.
 
رفتم بانک به کارمنده می گم : ببخشید شما صندوقدار هستید ؟

میگه پَ نه پَ ! هاچ بکم !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟ میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو

شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه!
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

گدا : دستشو دراز کرده به مرده !

مَرده میگه : پول بدم ؟

گدا می گه :
پ ن پ بزن قدش !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

رفیقم اومده خونمون ! وضو گرفته میخواد نماز بخونه ! می پرسه قبله کدوم طرفه ؟!

میگم : میخوای نماز بخونی ؟!

میگه : پَ نه پَ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل ؟

میگم پَ نه پَ دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!

میگم پَ نه پَ ! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت :

کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟

گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی کمانه ،احترام هم نمیخواد بذاری، فقط جانه

هرکی دوست داری مارو بیخیال شو !

یه لبخنده ناجوری زد گفت : این که اعتبارش تموم شده ، تمدیش نکردی ، نه ؟

گفتم چی ؟ گواهی نامه رو میگی ؟

گفت پَ نه پَ علامت مخصوص حاکم بزرگو میگم ، حاکم بزرگ پاشو مهر نکرده !

جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان ، ماشین رو ببرید پارکینگ !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

حموم بودم ، مامانم می زنه به در، می گم بله ؟ می گه حمومی ؟

میگم پَ نه پَ اینجا لندنه ، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی !

میگه : در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپیوترت کار میکنند ، لباس

و حوله ات رو هم از پشت در برمیدارم که امشب رو لندن بمونی تا درک و فهم درست جواب دادن رو یاد

بگیری ، آها یه چیز دیگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش میکنم !!
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

داشتم تلویزیون میدیدم .

بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعد به من میگه داشتی میدیدی ؟!

گفتم پَ نه پَ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه : شما ایرانی هستین ؟

می گم : پَ نه پَ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن !
 
.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

میخوایم بریم خونه جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!

میگم: پَ نه پَ راست کلیک کن ، کات شون کن ، برو تو خونه جدیده پیست کن !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد